32 éves, de csak 31 ezer kilométert futott Ferrari Testarossát kínálnak eladásra
Ezzel a 12 hengeres motorral szerelt olasz szupersportkocsival évente átlagosan kevesebb, mint ezer kilométert tettek meg.
Ezzel a 12 hengeres motorral szerelt olasz szupersportkocsival évente átlagosan kevesebb, mint ezer kilométert tettek meg.
Ez a remek állapotú BMW 2002 egyenesen a 70-es évek közepére repít vissza bennünket.
Tucatmodellnek semmiképp sem nevezhető ez a 750 lóerős sirályszárnyas sportkocsi, melyből tucatnyinál is kevesebb készült.
A Daewoo „Elnök” lényegében a Mercedes két klasszikusa a W124 és W140 keresztezése, amelyre elég kevesen emlékeznek.
Közúton ugyan nem használható, versenypályán viszont kivételes vezetési élményt biztosít ez a Mercedes.
A vásárlónak 100 millió forint feletti összeget kell fizetnie a négykerekű bajor portékáért.
A Bertone tervezte X1/9 az egyetlen középmotoros hátsókerék-hajtású Fiat, és most ebből a szériából vár gazdára egy alig használt közel 4 évtizedes példány.
Ebből a rövidített tengelytávú kupéból garantáltan kevés jön szembe az utakon.
Kék fényezés, erős motor, kéziváltó, hátsókerék-hajtás. Ilyen és ehhez hasonló ínyencségekkel szolgál ez a négykerekű bajor időgép.
Átlagosan 11,3 éves autókat hoznak be Magyarországra, de a 15 év feletti autók aránya gyorsan nő.
A klasszikus óratekerés mellett még számos csapdába bele lehet futni egyszerű vásárlóként.
Ez az egyedi kivitelű stuttgarti járgány elsősorban a Mika Häkkinen rajongók körében arathat komoly sikert.
Ez a piros sportkompakt a Lancia talán legszebb éveibe repítheti vissza új tulajdonását.
Alig négy hónap alatt 600 ezer forinttal nőtt az átlagár a használtautó-piacon.
Könnyen kiszámolható, hogy az NDK kisautóval évente átlagosan csak ezer kilométert tettek meg.
A több mint 30 esztendős olasz sportkocsi eddig kevesebb, mint 8 ezer kilométert hagyott maga mögött.
A kereklámpás orosz technika a 70-es évek végére repítheti vissza új gazdáját, aki szabad szemmel jól látható összeget hajlandó fizetni az élményért.
Az egykori non-plus-ultra kategóriás olasz sportkocsival eddig kevesebb, mint 18 ezer kilométert tettek meg.
Az első negyedévben 18 százalékos volt a visszaesés.
A magyar használtautó-piac elsődleges beszerzési forrását jelenti a hatalmas autópark.